6.3.2012

funfunfun

Viime viikonloppu suju melkeenpä loistavissa merkeissä, tarkotuksena oli lukea ehkä vähän enemmän tota uskontoo ja juhlia vähän vähemmän mutta nyt mulla on tullu sitte luettua ja otettua menetetty aika ja sivumäärä takasin :) Lomaviikko menee tosiaan kivasti valmistautuessa ekoihin kirjotuksiin, loppuviikosta olis tosin tarkotus tehä visiittiä kotikaupunkiin ja käyä tsekkaamassa Haloo Helsinki!.
Maanantaiki oli huisi, yleensä aina niin perseestä se viikon eka arkipäivä mutta eipä lomalaista haittaa...
Kävin tosiaan päivittämässä tilannetta Robert's Coffeessa Katariinan kanssa :)
mulla on kerranki jotain uutta mitä esitellä tänne!

4 kommenttia:

  1. Mitä Katsku oikee tekkee tossa vessakuvassa? :'DDDDDD

    VastaaPoista
  2. Mun kädet on tosi ällöt ekassa kuvassa mut onneks oon noin ihana vessakuvassa ja onneks oon ottanu noin ihanan kuvan sun puuterista. Ja nää oot ihana ku kuvaat mun kameralla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D onneks oot noin onnistuneesti poserannu tossa vessakuvassa tosiaa! Sun kamera <3

      Poista