13.4.2012

nro 100

Jees, tässä tulis sadas postaus! En oo nähtävästi mikään ahkerin bloggaaja ku mulla on ollu tää jo yli vuoden (tai jotain sinnepäin ehkä) ja nyt vasta postaus numero 100... Ois voinu kehitellä jotain ihan  überhienoo, mutta mun energia ei oikein riittäny, inspis vähän matalalla...

Ollaan tosiaan tässä jo pari päivää muutettu kamppeita tonne keskustan suuntaan, mun huoneesta ne kalusteet mitä sinne oli tarkotuskin viedä (sohva + lipasto) on jo viety ja vielä pitäis saada toi karsee määrä tavaraa mahtumaan Aspen kamppeitten ohella siihen 44 neliöön. No eipä midist, kyllä tää tästä, deadline ois viikonlopussa.

Tällä hetkellä mun huoneessa vallitsee kaaos ja anarkia:
hui
Muutossa myös löytyy kaikkee tarpeellista ja tarpeetonta..
amandalle kiitokset tästä loistavasta taideteoksesta
buranaa ei tarvi ostaa hetkeen....
minä vuosimallia 2009! 9B <3
peilejä ei oo ikinä liikaa
ei mitään tietoa mihin tuo avain kuuluu
+ löysin ihan törkeen siistin luumunpunasen huulipunan! 
Kuvattujen yksilöiden lisäksi oon löytänyt törkeät läjät mm. lapsuusajan valokuvia (ahh nostalgia), vanhoja onnittelukortteja (joista päätin nyt sitten luopua, anteeksi sukulaiset ja perhe), koulukuvia, kadonneita koruja (ai säilytän niitä sohvatyynyjen alla? OKKE), piirustuksia, kirjoja, vihkoja, päiväkirjoja (angst angst angst) ja vielä ihan hulluna muuta! Aika terapeuttista tää muutto, tulee käytyä koko mennyt elämä läpi mutta oon ihan törkeen hidas pakkaileen mikä väkisin kiristää poikakaverin pinnaa. Sori Aspe, mä yritän!

Nyt sitte vielä Frasier ja nukkumaan (jos löydän mun sänkyä ton kaiken alta).

3 kommenttia:

  1. eikääää tuo kuva :D♥ yhyhy

    VastaaPoista
  2. tosi kiva postaus :: ) toi on niin makee idea et on huulet eri väreillä, ite kyllä oon lähinnä miettiny sellasta et laittasin toisen huulen tummanpunasella ja toisen pinkillä, mut toi sun idea iskee enemmän : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitosta! jees, vois olla ihan kiva se että toinen pinkki ja toinen tummanpunanen :):)

      Poista