6.2.2013

MEIKKIJUTTUJA

Pari postausta sitten menin sanomaan että musta ei olis ollut siihen Naked Truth-juttuun, mutta eilen jotain tapahtui ja päätin huvikseni tehdä postausta mun tavallisesta arkimeikistä. Meikkipostaus (vaikka tää ei oo kovin laaja) olis kuitenki ihan typerä ilman meikittömiä kasvoja, joten pakkohan mun sellainenkin oli räpsäistä. Hyvässä valossa, ikkunan edessä. Tätä kuvaa on tosin muokattu (kontrastit ja vähän sävyjä) eli en ole osallistumassa tällä tuohon meikittömyyshaasteeseen :-)

Tältä mä kuitenkin näytän, freesinä suoraan suihkusta, kasvoilla vaan kosteusvoide.

makingupmakeup 018 makingupmakeup 019

Mun iho on ihan OK kunnossa jopa näin talvella, kesällä sille ei tarvi oikeestaan tehdä mitään. Mulla on tosi harvoin epäpuhtauksia, noissa kuvissa näkyy leuassa jälki mun taistelusta mustapäätä vastaan :-D Toi nenänpäässä oleva täplä on luomi, ikävä kyllä. Ei ois Luoja voinu parempaan paikkaan laittaa ku keskelle nenää et kiitti vaan.

Ainut asia mikä mua oikeestaan mun kasvoissa risoo on toi kalpeus (näytän kummitukselta ilman meikkiä ja ku kuitenki viihdyn mustissa ja tummissa vaatteissa) ja sitte noi mustat silmänaluset. Varsinki lapsena ne oli tosi tummat ja  lapsuuden kotivideoissa näytän tosi narkilta.

makingupmakeup 020 makingupmakeup 024
makingupmakeup 025

Yllä olevissa kuvissa näkyy se mun can'tlivewithout-setti. Eli aika lailla vasemmalta oikeelle ikivanha puuterisivellin, ripsentaivuttimet, Rimmelin Stay Matte-kivipuuteri, joku eyeliner, Max Factorin ripsari, Lumenen valokynä, kulmakynä Turkista (ehdoton!), suht nude huultenrajauskynä ja Max Factorin Pan Stik. Mua hävettää, että tuossa listassa on noin monta eläinkokeita tukevan firman tuotetta ja vielä enemmän mua hävettää myöntää, että eläinkokeiden tekeminen/tekemättömyys ei vaikuta mun kosmetiikan ostopäätökseen vaikka kuinka haluaisin, että se vaikuttaisi. Pyydän anteeksi.

Pointtina tässä postauksessa ei kuitenkaan ole maailmanparannus vaan ihan vaan mun pinnallinen halu näyttää nätiltä, eli eteenpäin. Pan Stik on ehkä maailmanhistorian loistavin tuote, se on todella peittävää meikkivoidetta, jota itse käytän enemmän peitepuikon tavoin ja oikeastaan vain punoittaviin nenänpieliin ja mustiin silmänalusiin. Stay Matte on pysynyt messissä 13-vuotiaasta asti (reilun kutosen puuteriksi blokkaa kiiltoa tosi hyvin) ja kulmakynän käyttö on mulle myös ihan todella tärkeetä, oon hirvee kulmafriikki. Nypin mun kulmia pakonomaisesti, koska mun mielestä ne vaikuttaa kasvojen ilmeeseen todella paljon. Mun on tosi vaikeeta lähtee minnekään jos kulmat ei oo kuosissa, silmämeikki ei oo niin ehdottoman tärkeää, vaikka koenkin, että mun silmät ei näy minnekään ilman eyelineriä ja ripsarikerrosta.

Toisinaan mun arkimeikkiin kuuluu luomiväriä mutta yleensä niiden kanssa jaksan värkätä vaan viikonloppuisin - omasta mielestä mulle sopii noi pelkät eyelinerit tosi hyvin. Saa olla eri mieltä ;-). Perusmeikin tekoon multa menee 10-15min mut aika harvoin noinkaan kauaa, aika rutiinilla menee!

Valmiista lopputuloksesta fotoja.

makingupmakeup 031 makingupmakeup 029 makingupmakeup 028

Huuliin laitan yleensä vaan rasvaa, mutta joskus mielenhäiriössä sellasta klassista punasta punaa tai sitten pinkkiä. Poskipunaa käyttäisin mut en tiedä missä pirussa se on, pitää varmaan ostaa uus.

Tein tätä postii silmät ristissä eli nyt nukkuun, takana melko pitkä ja tapahtumarikas vuorokausi. Ihanaa päästä omaan sänkyyn, jes 

6 kommenttia:

  1. Kirjotit tän tosi kivasti!

    ps.Kauniita unia ja minun kuvia! ;-)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti muru, kiva ku diggailet! sullekki mun kuvii ;-)

      Poista
  2. oi mitkä rajaukset! :-) Kivalta näyttää! Muutenki tämmöset postaukset on kivoja, koska itse en oo mikää meikkiguru. Itelläni ei oo ripsiä enää nimeksikää ripsienpidennysten jäljiltä, mut ahkera öljyäminen toivottavast auttaa asiaa. Toivottavasti ei ainakaa pahenna? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitokset! harmi että ripset on hävinny mutta onneksi ovat uusiutuva luonnonvara :-) ei varmasti pahenna ahkera öljyäminen, en ainakaan usko..

      Poista
  3. Ihanat meikit! Mää kans haluaisin hulluna tuollaset rajaukset, mutta mulla aina leviää kaikki rajaukset?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei noi mullakaan vesisateessa kestä mutta normikeleillä ihan hyvin :D

      Poista