14.11.2011

sus-hi

Perjantai oli aivan tosi mahtava päivä, mulla oli puolilta päivin ajotunti (toinen jo!) ja heti tunnin jälkeen lähdin Kemiä kohti, missä vietin isänpäiväviikonlopun.  Tehtiin me päiväreissu vielä Pelloonkin sunnuntaina, sieltä mulla ei oo oikeestaan muita ku vauvakuvia jostain maailman lutusimmasta lapsesta mutta mulla ei varsinaisesti ollut aikomus niitä täällä julkasta :D

Suurin osa kuvista on tosiaan perjantailta, olin ihan liian mielissään ku mua opetettiin tekemään sushia - josta tuli vielä ihan törkeen hyvää! En malta oottaa että pääseen uudestaa värkkää tai syömään, kuka vie mut Tomoon?

Tästä illasta sen verran että englannin tenttitehtävät vie multa järjen. Ja kaikki muukin, ei kestä pää. Onneksi viikonloppuna kivaakivaakivaa!

2 kommenttia:

  1. Mitäs viikonloppuna, paitsi että Iida tullee! :) Missä te teitte sushia?

    VastaaPoista
  2. tehtiin isän naapurissa :) nii iida tullee, sehän se on kivvaa! ja sitte semmone kahvilahommeli la :)

    VastaaPoista