6.2.2012

viikonloppuja

Vietettiin Iidan ja Katariinan kanssa eilen enemmän tai vähemmän jännittäviä vaalivalvojaisia - harmittaa vähän ettei menny ees tiukille ja tulos oli selvä heti ennakkoäänten jälkeen! Ei sillä että mua yhtään harmittais tuo Saulin voitto, kuutosen mä sinne vaaliuurnaan kahdesti tiputin :) Vaalivalvojaiset suju tosin aivan loistavasti mun tekemän sushin ja Iidan valkoviinin siivittäminä... Oon ihan liian mieltyny tohon sushiin, voisin syödä sitä kilokaupalla joka päivä! Lauantaina tosiaan väkersin noita makeja silmät ristissä varmaan kolme tuntia koska riisin keittämiseen menee ikuisuus - muuten varmaan rullailisin noita jokaseksi välipalaksi.

Menee vähän nurinkurisesti tää stoori, mutta lauantaina tuli pyörittyä Tuiran nurkilla Anna-Kaisan läksiäisissä. Ankka päätti muuttaa - ei sen kauemmas kuitenkaan - au pairiksi Italiaan! Lähtis kai sitä itekki mutta jos ton lukion eka kävis loppuun...

...en uskalla lisäillä enempää kuvia ettei jengi käy mulle sitte kurkkuun kiinni että miks niistä on niin ja niin hirveitä kuvia julkisessa levityksessä :D

Tälle päivälle ois suunnitelmissa historiaa, huomenna koeviikon viimeinen koe! Keskiviikkona alkaa järkyttävä_tappojakso, 7 kurssia ja kirjotukset eli uskonnonkirjat tulee tutuksi.

PS. Leikitään että mun blogi keskittyy mun suunnattoman persoonalliseen tyyliin ja upeisiin vaatteisiin; näin  mä pukeuduin eilen:
So long.

2 kommenttia:

  1. sanna millon tuut tekeen mulle sushia :-( t.nälkäinen raakaa kalaa rakastava amanda ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anytime dear ;) lähe käymään mun kanssa tomossa joku kaunein päivä? :):)

      Poista