21.2.2012

WANHAT!

Päivän kuvasaldo on oikeesti huomattavasti suurempi ku 5 kuvaa, mutta tosiasia on, että mun pitäis olla nukkumassa ja näitä mun facebookissaki jo aika monta, niin että silmät vaan tulvii wanhoja! Eka tosiaan tanssahdeltiin koululla, sitte Ouluhallilla, sitte piipahdettiin Amarillossa syömässä, sitte äkkiä kotona ja Iinalle ja Iinalta surkeiden sattumusten sarjan kautta jatkoille, joihin en sattuneesta syystä ottanu kameraa :)

Mun päivän onnistumiseen vaikutti ensinnäkin loistava mekko, joka ei menny rikki ja pysy loistavasti päällä vaikkei ollu olkaimia. Mekon olin tosiaan vuokrannu Glamourista. Mun hiukset oli ihanasti, kiitos Maijalle joka ajeli meille ennen kuutta väkertään kampausta ja teki paria päivää aikasemmin myös geelikynnet :):) Kiitokset kuvaajille Aspelle ja Tintille!

Ja kiitti Bardhylille, olit loistopari!

4 kommenttia:

  1. ja kiitti maijulle, kun oli siellä<3 no ei vaan nättinä olet ja tanssahtelit kuin rinssessa

    t. metsänpeikko

    ps. ois helepompi kommata jos ei pitäis aina varmistaa ettei oo tietsikka

    VastaaPoista
  2. joo kiitos maijulle ku loit muhun positiivisia viboja! kyllä tuo varmistus on ihan juutalaisten varalle eiku oikeesti miten sen saa poies en tiiä :D:D:D:D

    VastaaPoista
  3. Oi kiitos Sanna, sinäkin olit loistopari :)

    VastaaPoista