11.5.2012

kivaakivaakivaa!

Tosi ihana aamu, vettä sataa eikä siellä oo ees lämmin ja pittää pyöräillä kouluun. Tai pyörällähän mä sinne kuljen joka ikinen päivä mutta tänään motivaatio on kyllä pahasti piilossa, varsinkin kun mulla on vaan se yks tunti! Niin ja mun sateenvarjo meni rikki traagisessa onnnettomuudessa eikä se varjo pyöräillessä mikään kätevin ookaan...

Eilen oli kuitenkin loistopäivä, kesä lähenee ja päivät lämpenee, vihdoin! Oltiin Aspen kanssa Iidalla kahvittelemassa ja pelaamassa änäriä (voi vapaasti miettiä kumpi oli ihan vaan kahvittelemassa), ja olihan meillä niin mukavaa, Iida oli leiponu mua varten mutakakkua 

Ylläolevasta kuvasta näkee kuinka paljon meitä kiinnosti suomipeli! Tai kyllä se Iidaa kiinnosti, se aina juoksi olohuoneeseen jos televisiosta kuulu jotain maaliin viittaavaa, minä ja Katariina vaan ilveiltiin kameralle vessassa....

PS. Mun blogi täytti melkein huomaamatta vuosia, eli 9.5. oli Sunny Thoughtsin yksivuotispäivä! Wuhuu jeejee! En nyt keksi että miten mä voisin tän merkkipäivän täällä huomioida, ehdotuksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti