27.5.2012

sunny sunday


Aivan ihana sunnuntai takana, meillä kävi vieraita Kemistä ja saatiin sohvapöytä, pyykinpesukone, vedenkeitin, viinipullon avaaja... Nyt ei tarvi enää kiikuttaa pyykkejä kotiin pestäväksi! Käytiin torilla pyörimässä ja istuskelemassa puistossa ja mulla on kesän ekat rusketusraidat (mikä on sinänsä ihmeellistä koska en_rusketu) ja oon aivan mielissään. Nyt pitäis jaksaa keskittyä Suomen historiaan huomista koetta varten, toivottavasti nää hyvät kelit jatkuis syyskuulle asti :)

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Kävitttekö tuolla Puistolassa, mää oon aina halunnu käyä siellä :D

    VastaaPoista
  2. kiitos! ei käyty, käveltiin vaan ohi, itekki ootan hulluna että pääsen joskus sinne syömään :)

    VastaaPoista
  3. tää sun blogis on ihan kuollut. :/ ryhdistäydy tai lopettaisit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeessa oot! oon painanu hulluna duunia heti loman alusta asti eikä 8h työpäivän jälkeen oo ollu inspistä miettiä postauksia mutta viikonloppuna jotain uutta tulossa ku on aikaaki :) mä ryhdistäydyn!

      Poista