14.6.2012

Canon EOS 500D, gotta love it


Vaihdettiin Jannen kanssa kameravauvoja pariksi päiväksi, nyt aion kuvailla ihan hulluna (oon kyllä jo räpsinytkin), niin kauan kun tossa on akkua! Janne sai lainaan mun Sony alpha 33:sen ja Samyangin fisheyen ja mä saan hoitaa hellästi Canon EOS 500D:tä ja täytyy myöntää että oon aivan mielissään; Canonit on ihania. Täydellisiä. Harmittaa vaan että asetukset on päin pyllyä - siitä on aikaa kun oon viimeksi käyttänyt muuta kameraa kuin sitä omaa ja pientä alkukankeutta havaittavissa...

Viikonlopuksi loistavia suunnitelmia, perjantaina Iinan kanssa tuulettamaan päätä ja lauantaina Hapiksen reissu Aspen kanssa, meinattiin piipahtaa myös mun isällä Kemissä. Alkuviikosta tarkoitus maalata tää meidän keittiönpöytä valkoseksi ja eiköhän Ikeastakin tartu jotain pientä mukaan eli alkaa tää asunto kaunistumaan pikkuhiljaa. Kämppäpostausta sitte jonku ajan päästä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti