3.4.2013

ROBERT'S COFFEE

Heihei mitä kuuluu

Mulle kuuluu hyvää. Helvetisti hommia vielä edessä mutta oon jotain oleellista saanut aikaiseksikin - eli sain haettua jatko-opiskelupaikkaa! Välivuosi mulla on edessä mitä suurimmalla todennäköisyydellä, mutta sen jälkeen pakkaan taas muuttolaatikoita jos hyvin käy. Laitoin hakupaperit Turun ammattikorkeakouluun ja haaveissa siintää joko valokuvaajan, muotoilijan tai medianomin ammatti. Ennakkotehtävät julkaistiin tänään haun loputtua eikä niille ole kovinkaan paljon aikaa, tehtävät tulee palauttaa kuluvan kuun lopussa. Kuten myös lukioon liittyvät rästihommat eli tekemistä riittää! Wish me luck.

Viime viikolla mulle vielä aiheutti harmaita hiuksia tuo kouluihin hakemisen hankaluus ja nähtiin mun kamun Hanskin kanssa tarkoituksena tsempata toinen toista ennakkotehtäviin ja hakuvalintoihin liittyvissä ongelmissa. Juoruiluksi meni.

hanskikahvibiljardi 078 hanskikahvibiljardi 071 hanskikahvibiljardi 080 hanskikahvibiljardi 073 hanskikahvibiljardi 069 hanskikahvibiljardi 084

Tuosta ylläolevasta kuvasta ei ehkä huomaa että oon kehittänyt itselleni uuden harrastuksen ja käynyt ahkerasti solariumissa! Hyöty näyttäis olevan plusmiinus nolla... On mulla oikeesti rusketusrajat! Katotaan ens viikon jälkeen millaiset, varattiin nimittäin Lotan kanssa reissu lämpimään ;)

6 kommenttia:

  1. WAT! Missä vaiheessä sää oot alkanu solkussa käymään?! :D Ihana tuo farkkuliivi oijoi <3 en ala. määki haluan ulkomaille. mutta ei ole kaveria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tässä parin viikon sisää! oon oikeesti tosi ruskee (=normaalin ihmisen värinen) :-) ja farkkuliivistä krediittii lalikselle. kyl se kamu sieltä löytyy vielä!

      Poista
  2. magee farkkuliivi. masentaa ku se passaa sulle noin hyvin, saatan itkee.
    t. anon

    VastaaPoista