21.11.2012

HAIRY DAY

Kohta ois taas yks keskiviikko lusittu ohi, ei yhtään mun suosikkipäivä. Ihan typerästi keskellä viikkoa. Okei, nyt oli kuitenkin ihan jees, Veera tuli käymään kylässä ja tein meille ruokaa (ja siitä tuli vahingossa ihan helvetin hyvää vaikka poltin wokkivihannekset, oho..)

Tän postauksen pointti ei suinkaan ollut se, millainen mestarikokki oon vaan niinkuin otsikkokin sanoo: hiukset. Eli muutama foto siitä kun väkerrettiin Veeran kanssa toistemme tukkaa. Veeran hiukset on ihanan pitkät ja niihin voi loihtia vaikka mitä, jopa mun vajavaisilla taidoilla (meikkaaminen on enemmän mun juttu).

hairyday 027
hairyday 023

Veera teki mulle törkeen kivan nutturameiningin! Ekassa kuvassa siis mun taitojeni huippu (osaan mä oikeesti muutaki) eli valkkinuttura, toisessa Veeran väsäämä lettinutturajuttu...

hairyday 018 hairyday 017

Tein Veeralle kalanruotoletin, joka näyttäis oikeesti aivan ihanalta värillisissä kuvissa mutta kamerassa oli valmiiksi mustavalkoinen asetus päällä ja räpsittiin vaan nuo kuvat kummempia pohtimatta. Mistä päästäänkiin siihen, että mulla on nyt tällä hetkellä joku fiilis näihin mustavalkoisiin kuviin eli värillisiä saadaan odotella! Nyt ku menin sanomaan niin kuitenkin seuraavassa postauksessa sateenkaaria...

8 kommenttia:

  1. sullonkyllä kasvanu tuo letti ihan kreisinä ! woaa , ps nähään joku pävä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän ne sanoo! nähdään nähdään, soittele vklp, lie mitä keksis... ;--)

      Poista
  2. Mullo sulle haaste muru! Tsekkade min bloggarna

    VastaaPoista
  3. Olitko siellä Pariisissa?:) postausta odotellessa jos siitä meinaat postailla:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. postausta löytyy ja todennäköisesti lisää tulee vielä! eli juu, olin pariisissa :)

      Poista