6.11.2012

HAIR CUFF

Tjena!

Perseestä alottaa melkeen joka toinen postaus lauseella "long time no see" joten en alota tätä sillä tavalla, vaikka ehkä pitäis. Kamera on kerännyt pölyä Norjan reissulta asti koska tuo Samsungi kulkee kätevästi mukana, eli mulle kävi melko klassisesti - Instagrammit sun muut kivat appsit vei mukanaan, oho. 

Otin Sonylla kuitenkin pari kuvaa mun eilisestä ostoksesta (eikö bloggaajien kuulukin tehdä niin vaikka ostokset ois kuinka säälittäviä?) , sillä kerrankin neljälle eurolle löyty kiva kohde ainaisten korvakorujen sijaan! Ostin siis hair cuffin eli suomeksi (???) pompulanpiilotusjutun. Kivakiva.

haircuff 018
haircuff 006

Tosi kiva keksintö toi tollanen! Lookista on nyt vaan turhankin helppo tehdä domina mutta toi ikivanha H&M:n flanu vähän pehmentää...

PS. Iida tuu äkkiä Suomeen raidottaan tää mun tyvikasvu. ÄKKIÄ.

2 kommenttia:

  1. Määki kyllä ostasin tommosen, mut ku ei oo ennää tukkaa mihin tommosen pistäs! hehe :D

    Joulukuussa sitten ;)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ja mun hiukset ei jakseta oottaa että tuut <3

      Poista