6.10.2012

OPERAATIO: KANARIALINTU

Hei, olen Sanna ja minulla on ongelma: hiukset.
silverit 001

Värjäsin tukan blondiksi jo vosia sitten, silloin kun mun hiukset oli pituudeltaan about 1,5cm. Ensimmäisellä värjäyskerralla hiuksista tuli iloisen keltaiset ja vuodesta 2009 asti oonkin sitten taistellut esiin pyrkivää punapigmenttiä vastaan, joka tekee mun hiuksista edelleen iloisen keltaiset/lämpimän väriset. Toisinaan taloudellinen tilanne pakottaa mut kulkemaan kanarialintuna ympäri kyliä mutta tällä viikolla sain kävellä suoraan Stockmannin hiusosastolle ja tarttua pariin juttuun, jotka toivottavasti helpottaa mun tilannetta:
silverit 015

Eli KC:n hopeanaamio ja samaisen merkin Four Reasons-sarjasta hopeasuihke. Oon käyttänyt tuon naamion kerran päässä ja voin siinä mielessä suositella, että hiuksista tuli mukavan pehmoiset ja väri taittui jonkin verran lämpimästä kylmään! Tuota mistiä oon suihkutellut omasta mielestä ainakin aivan hurjana ja sekin taittaa väriä ihan mukavasti, musta vaan tuntuu että mun hiukset vaatii useamman naamion ja suihkuttelukerran ennen kuin nää on taas tutun hopeaiset.. Eli before-after -fotoja en meinannut tähän postiin laittaa mutta jotain before-käsitystä saa tuosta ensimmäisestä kuvasta :--)

Ja niin hei, päätin nyt edistyä ja alkaa lataamaan noita kuvia tänne vähän suuremmassa koossa ja Flickrin kautta. Ja onnistuin jopa saamaan noista ne tyhmät bloggerin asettamat reunat pois! Vähästäpä mulle tuli hyvä mieli. Nyt lähden kotikotiin hengailemaan maman kanssa, syömään hyvää ruokaa, saunomaan ja illasta ehkä kaupungille, let's see...

11 kommenttia:

  1. määki haluan tulla kotikotiin

    VastaaPoista
  2. oi pliiiiiis kerro miten ne reunat saa poijes! olisin ikikiitollinen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. check this out: http://tips.blogdoctor.me/2007/10/tips-on-pictures-in-blogger.html

      eli jos englanti sujuu niin tuolta löytyy ohjeet! :--)

      Poista
  3. Mutta olet oikein kaunis kanarianlintu!

    VastaaPoista
  4. Eiku se punanen tukka! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eikä ku tää blondi! hämään kaikkia ku ne luulee tyhmäksi mutta oikeesti oon viisas

      Poista
  5. JEEEJEEEJEE nyt et voi piiitkään aikaan laittaa sitä punasta ku ostit nuo jutskujutskut. Ole hyvä vinkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...arvaan kyllä kuka tän on kirjottanu! :--D

      Poista