21.10.2012

TILL NORGE

Heii

en oo muistanu täällä blogissa hehkuttaa että lähden huomenna Norjaan! Mut valittiin sinne sellaseen Barentsinmeren (kirjoitetaankohan tuo yhteen....) nuorten konferenssiin, meidän koulusta sinne lähtee kaksi ihmistä. Tänään on tosiaan suuntana Rovaniemi, jossa hengailen ens yöhön ja yöllä lähdetään sieltä sitten minibussilla Tromssaan. Tromssasta risteillään Kirkkoniemeen ja keskiviikkona ajellaan Kirkkoniemestä Inariin ja ollaan siellä torstaihin ja torstaina ajellaan takaisin Rovaniemelle ja sieltä tuun sitten junalla Ouluun.
pakkailuja 007

Matkassa on vaan nyt pari mutkaa, en tajunnu että Forex ei oo tänään auki ja mulla on mukana zero kruunua.. Eikä oo nyt ihan varmaa että käykö siellä laivalla pankkikortti. Jos sitä Tromssassa vois sitte vaihtaa vähän rahaa. Tai vähän enemmän, Norjan hinnoissa ei selvästikään oo mitään järkee.

pakkailuja 008

Otin tosiaan muutamia fotoja mun pakkailuoperaatioista, kattelin Alinan blogista sen viimeisintä lomapostausta erittäin kateellisena, sillä mun matkalaukkuun menee aurinkovoiteen ja bikineiden sijasta villapuseroita ja villasukkia. Ja muutama täysin turha koru ja tukkajuttu ihan painolastina vain!

pakkailuja 006
pakkailuja 001 pakkailuja 005

Ylläolevista korvakoruista muuten tosi ISO kiitos Katariinalle, oon meinannu ostaa nuo jo jostain kesäkuusta asti mutta hinta on ollu vähän turhan korkea, ja nyt noi oli -75% alessa! Rahaa mulla ei ollut mukana mutta ystävä oli, eli Katsku lainas mulle sen reippaat kolme euroo mitä noille jäi hintaa. Oi onnellisuutta!

Eli tää ois nyt tässä, katellaan sit ens perjantaina. Siellä laivalla on nettikahvila, mutta siellä yks tunti on 12e enkä usko että mulla on niin kova tarve päästä käyttämään nettiä että maksan siitä tollasen summan...

Hauskaa reissua mulle ja hauskaa syyslomaa niille muillekin jotka siitä tulevalla viikolla saa nauttia :--)

3 kommenttia: