16.10.2012

SAMSUNG GALAXY ACE 2 = LOVE

What's up bitcheeeeees

Eiku moi.

Mun yleensä bloggailuun käyttämä aikani on viime viikon aikana kulunut sujuvasti instagrammia selaillen ja sen ajan, mitä oon aiemmin käyttänyt kuvien räpsimiseen rakkaalla Sonylla olen käyttänyt napsutellessa uuden puhelimen näyttöä. Kyllä, siirryin vihdoin 2010-luvulle ja ostin älypuhelimen enkä voisi olla onnellisempi!

samsung galaxy ace 2 005

Hänen nimensä on Samsung Galaxy Ace 2. Juuri tämän puhelimen valintaan minulla vaikutti valkoinen väri, suurehko näyttö (isompi kuin iPhone 4s:ssä!) suht OK kamera sekä tuplaydinprosessori, joka kuulemma pyörittää mm. nettiä nopeasti. Ja ei, ei minkäänlaista valittamista. Rakastan.

samsung galaxy ace 2 007

Ja kuten varmaan osa teistä on huomannutkin, myös meitsi on siirtynyt IG:n ihmeelliseen maailmaan! Mua voi seurailla siellä nimen @sannaeveliina alla (päätin olla siis todella omaperäinen tätä kehitellessäni), koska päivittelen sinne päivittäin. Päivittäistä päivitystä. Juu.

samsung galaxy ace 2 011

Ja nyt vaan odottelemaan sitä hetkeä kun musta tulee yks niistä bloggaajista jotka postaa vaan instakollaaseja.

PS. Jos jengi ei nyt ihan sokee oo, niin tuolta sivupalkista löytyy myös noita instagram-kuvia! Jee!

11 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. :--) älä huoli, kun tuut suomeen voit sitte ostaa kalliimman ja hienomman!

      Poista
  2. määki tahon uuen puhelimen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän ne kaikki hehe! eiku en ossaa sanoa muuta ku että osta tai kirjota joulupukille?

      Poista
  3. Toi instagram on bloggaajan pahin painajainen!! Alkaa tuo kameralla kuvailu vähentyy ja blogi täyttyy jäätävistä instakuvista.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on, itekki ku olin menossa viikonloppuna nii aattelin vaan että enhän mä tota kameraa jaksa ottaa megee, otan puhelimen! :D

      Poista
  4. hei ! itse saan tollasen samanlaisen puhelimen viikon päästä. onko sulla ollut mitään ongelmia ton puhelimen kanssa ? ootko tykännyt? onko sulla näytönsuoja kalvo? onko sulla semmosta kännykkäkoteloa, jos on niin mistä oot sen ostanut? olisi tooooosi kiva jos vastaisit, kiitos ! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo ollu mitään ongelmia ja oon ollu tosi tyytyväinen :) Näytönsuojakalvo löytyy ja sen ostamista suosittelen, koska tuo näyttö naarmuuntuu todella äkkiä. Mitään suojakuorta mulla ei tuohon puhelimeen ole, sillä niitä valmistetaan kyseiseen malliin todella vähän.. Sellainen tekonahkainen "suojapussi" (Monkista) kyllä löytyy!

      Poista
    2. ok, itelläni kyseinen puhelin pitäisi tulla viimeistään kahden viikon päästä :> ja tilasin siihen myös suojapussin netistä ! (:

      Poista
  5. onko sun mielestä toi käyttöjärjestelnä hyvä?

    VastaaPoista