13.5.2013

1.

Hola amigos,

ajattelin tässä alkaa suorittamaan eräänlaista haastepostaussarjaa, jonka nappasin Katariinan blogista. Oon joka kerta aiemmin tällaisia tehdessäni joko A. kyllästynyt, B. unohtanut tai C. kokenut liian haastavaksi jonkin tietyn kohdan. Tässä haasteessa ei kuitenkaan ole kauheasti haastetta ja kohtiakin on vain 15 joten I'll do it!

1. omakuva
2. suosikkitavara
3. perheenjäsen
4. vanha kuva
5. lempivaate
6. talvikuva
7. kuva jostain, mitä olen tänään tehnyt
8. päivän asu
9. arkeni
10. sää
11. kesäkuva
12. mustavalkoinen omakuva
13. suosikkikuva
14. paikka jonne haluaisin mennä
15. valinnainen kuva

Eli aloitetaan päivällä 1, omakuva:

toukokuun_alku 027

Kuvan taisi ottaa muutama päivä sitten pikkusiskoni Tiina, oltiin lähdössä täältä mun luota kuvaamaan sen koulutyötä. Mun ilme on syystä tai toisesta vähän niinkuin peuralla ajovaloissa, silti halusin laittaa juuri tuon kuvan enkä sellaista, mitä on edeltänyt 30 epäonnistunutta kuvaa... Plus mulla on kivat kamppeet tuossa!

6 kommenttia:

  1. ihana sie, oot kaunis. mää muuten taijjan pölliä tuon haasteen muahahah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana sieki! pölli vain, kiva haaste :-)

      Poista
  2. Oot söpö!! En ois uskonu sanovani sua koskaan söpöksi ko et oo sellanen söpö tyyppi :DD Vitsi, meijän kyl pitää nähä, viimestään lauantaina??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D haha kiitos! joo, lauantaina nähdään :-)

      Poista
  3. Ihana blogi ja jee oot oululainen! Vooou liityn lukijaksi. :)

    http://mmorehappiness.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. whoopwhoop! kiitos paljon, kiva ku tykkäät! :)

      Poista