30.5.2013

4.

Haaste jatkuu, eli vuorossa vanha kuva:


samppa

Tällä vanhalla kuvalla haettiin varmaan sellasta oikeesti vanhaa kuvaa, mutta mulla ne kaikki on porukoilla. Harmittaa etten muista mun galtsutunnuksia koska sieltä sitä settiä löytyis vaikka muille jakaa :D On mulla tääki kuva ollu aikoinaan Galleriassa ja tykkään tosta oikeestaan vieläki. Tän foton on ottanu Katariina (?) varmaan kolme vuotta sitte porukoiden partsilla joko mun tai sen vanhalla pokkarilla. Olin aika tough guy tuolloin. Muka.

PS. Oon ihan fiiliksissä lauantaista! Nyt uskallan hehkuttaa tota mun valmistumista joka suuntaan ku kurssit on päivittyny Wilmaanki -kuten tuosta IG-sivupalkista huomaa. Maailman magein fiilis se ku näyttää jengille, että oikeesti pystyy hoitaan ajoissa ja kunnolla jonku jutun minkä on vuosia sitte alottanu. Ja ku niin moni luuli ettei meikä valmistu kolmeen vuoteen! HA!

4 kommenttia: