3.5.2013

THEN THEY FIGHT YOU, THEN YOU WIN

Mulla flippas päässä aika hassusti eilen ja menin ostamaan itselleni snapbackin. Oon enemmän tai vähemmän hyväntahtoisesti naureskellu mun pikkusiskolle kun se tilas itselleen snäbärin netistä pari viikkoa sitten - taitaa mun naureskelu loppuu tähän sillä oon itekki tuosta ihan luvattoman mielissään! En kyllä oo vielä ihan varma että mihin tuota yhdistelen, mutta musta tuntuu että menee melkein kaiken kanssa. Ja pelastaa huonot tukkapäivät. Eikä valu eyelinerit poskille sateella.

IMG_9938
IMG_9942
IMG_9924

Ulkona oli ihan pirun kylmä ja silti piti sinnitellä tuossa bikerissa ja t-paidassa ja lahkeet käärittyinä. Kesä tuu jo?

Niin ja varmaan pakko mainita tähän loppuun että mulle on oikeestaan ihan sama, minkä joukkueen snäbäri mulla on päässä, toi vaan miellytti silmää kaikista eniten! Kuvista krediittiä Jannelle, oot taitava ;--)

12 kommenttia:

  1. niin kerta saatana, oon nii style et sun pitää matkii

    VastaaPoista
  2. Ou, vähänkö kiva asu ja etenkin toi lippis, mistä se on? :-D

    VastaaPoista
  3. Paita, lätsä ja kengät <3 Ihan sattumalta eksyin sinun blogiisi, tää on tosi kiva! Mukava löytää lissää oululaisia bloggaajia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitospaljon! :--) kyllä Oulustaki niitä bloggaajia löytyy, vaikka toi Hki dominoi tätäki meininkiä aika reippaasti

      Poista
  4. siisti asu!! oulus onki mun kokemusten mukaan aina kylmä et ei ihme jos meinasit jäätyy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! joo, ei ihan näillä keleillä vielä voi nilkat paljaana kulkee :D oon tääl hei kesällä lämmin!

      Poista
  5. Niin kiva asu! Harvalle tytölle sopii mikään ton tyylinen lätsä, mut sä oot kyllä poikkeus :-) Sopii sulle, ku nyrkki silmään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla, kiitti! oon alkanu tulee jo sinuiksi ton snäbärin kanssa, pari ekaa päivää meni kelatessa että olikohan taas nyt ihan järkevä ostos... :D

      Poista
  6. Sulla on ihana tyyli, hyvin passaa snäpäri! :-):-) muutenki huippua et kivoja bloggaajia löytyy muualtaki ku pääkaupunkiseudulta

    VastaaPoista