29.9.2013

EKAT MOIKAT ALANYASTA

Merhaba!

Terveisiä hyiseen Suomeen, mua ei palele. Pääsin ensimmäistä kertaa tietokoneella vasta nyt vaikka tulin Alanyaan viikko sitten (aika kulunut nähtävästi hurjan nopeeta..). Mun asunnossa ei oo nettiä enkä varmaan sinne sellaista edes hanki kun ilmainen wi-fi löytyy tästä kotitalon alakerrasta. Oon tosiaan tehnyt joka päivä täällä ollessani töitä, vapaapäiviä halutessa ei nähtävästi riitä jos kysyy kerran vaan pitää kysyä useasti. Kuuluu kulttuuriin eli ei stressiä!

Mun työnkuvaan on kuulunut ihan kaikenlaista vaikka tarjoilijaksi alunperin tänne tulin. Oon ollut tarjoilina, baarimikkona ja kokin apulaisena ravintolassa. Nahkatakkiliikkeessä oon ollut kauppaamassa nahkatakkeja, käyttänyt asiakasta pankkiautomaatilla, ollut mukana matkatoimiston infotilaisuudessa veneretkellä sekä hakenut kahvia korttelin päästä. Sinänsä samaan aikaan mahtavaa ja ärsyttävää kun täällä lähtee töihin ei ikinä tiedä mitä joutuu päivän aikana tekemään :D

ALANYASYKSY2013_1 035

Hyvä fiilis nyt, väsyttää vaan jo valmiiks kun tietää että kiire ilta tulossa. Meillä esiintyy tänään Saija Varjus!
Otin mun asunnostaki jo kuvat, yritän huomenna päästä julkaseen tänne :) Äiti tulee ens viikolla Alanyaan eli on ainaki seuraa ja tekemistä..

Laters!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti