30.1.2013

TIISTAIPÄIVÄ KUVINA

10:57
Heräsin tasan kolme minuuttia ennen kun kello soi. Mulla on tapana laittaa vapaapäivinäkin kello soimaan ettei koko päivä valu hukkaan. 11 on hyvä aika herätä. Mun kiireettömät aamut alkaa aina puhelimen tsekkailulla eli ensin IG ja sitten Facebook ja mahdolliset Whatsappit ym. Oon koukussa noihin sovelluksiin ja selaan IG:n läpi jos vaikka satun heräämään keskellä yötä. Noloa.

päiväkuvinashaisse 029

11:41
Saan vihdoin itseni ylös ja meen peilin eteen tsekkaileen meikitöntä naamaa. Ei hyvältä näytä ja otin ton kuvanki silleen että oli pakko peittää puolet kasvoista eli musta ei ihan olis ollut siihen Naked Truthiin, vaikka joskus on pakko lähteä kouluun ilman meikkiä jos ei oo vaan ollu aikaa aamulla.

päiväkuvinashaisse 032

Eilen aamulla mulla ei kuitenkaan ollut kiire minnekään eli suihku siirtyi ja sen sijaan tein aamupalaa ja katselin paskaa MTV:ltä.

päiväkuvinashaisse 042 päiväkuvinashaisse 045

13:15
Mun kiireetön aamu muuttui äkkiä kiireelliseksi kun äiti ilmoitti tulevansa hakemaan. Olin sopinut sen kanssa jo aiemmin että tiistaina mennään käymään parissa huonekalukaupassa ja alkuperäinen aikataulu aikaistui tunnilla. Mun tapauksessa se on katastrofi, vaikka oon yrittänytkin viime aikoina opetella vähän nopeammaksi ja aikaansaavammaksi ihmiseksi. Eli vauhdilla suihkuun.

13:22
Tuun suihkusta ja alan hirveellä kiireellä kuivaamaan hiukset ja laittamaan naamaa kuosiin.

13:47
Oon aika helvetin nopea ja tältä näytän jonkin aikaa myöhemmin.

päiväkuvinashaisse 046

Tsekkaan mun pakkasmittaria hetki ennen ulos juoksemista ja hyvä että tsekkasin - siis mitä ihmettä, onko tuolla kevät? Eli untuvatakki jäi henkariin roikkumaan, kerrankin.

päiväkuvinashaisse 033

14:44
Käytiin Jyskissä ostamassa mulle vaaterekki ja sieltä suunnattiin mumelle, joka halusi tulla meidän kanssa ostamaan keittiönpöytää.

päiväkuvinashaisse 051

16:15
Tulin kämpille ja mua odotti lohduton pimeys. Tää asunto ei oo muutenkaan mikään kaikista valoisin, eikä tämä typerä vuodenaika auta asiaa mitenkään.

päiväkuvinashaisse 062

Huonekaluliikkeistä mulle tarttui vaaterekin lisäksi mukaan pari jakkaraa ja ostin myös keittiönpöydän, joka tilattiin. Lauantaista eteenpäin mun asunnon on siis tarkoitus näyttää makuuhuoneen sijaan ihan oikealta yksiöltä ja päiväkahvit voi juoda sängyn sijaan pöydän ääressä! Can't wait.

päiväkuvinashaisse 063

16:45
Lotta soittaa ja kertoo olevansa matkalla keskustasta mun luo. Tarkoituksena meillä oli kirjoittaa yks kouluhomma loppuun, mitä ollaan työstetty varmaan seitsemänä eri kertana ku ollaan nähty ja eilen saatiin vihdoin tehtyä!

päiväkuvinashaisse 072

Lotta on melkein yhtä koukussa puhelimeensa kuin minä omaani.

päiväkuvinashaisse 065

20:53
Mulla teki ihan hirveenä mieli irtokarkkia, joten lähdettiin iltakävelylle ja suunnattiin se kohti Makuunia tuohon muutaman sadan metrin päähän. Oon valittanu tästä mun nykyisestä sijainnista aika paljon, mutta tajunnut viime päivinä että Tuirasta löytyy kaikki mitä tarvitsee - Subway alakerrassa, ainakin neljä pizzeriaa näköyhteyden päässä, Lidl vieressä, S-markettiin ja Makuuniin muutama sata metriä ja Apteekkiin ehkä 50 metrin matka. Ja keskustaan pääsee bussilla parissa minuutissa, kävellen menee ehkä kymmenen, sillä matkaa on 1,4km.

päiväkuvinashaisse 077

Tulomatkalla poikettiin Teboililla.

päiväkuvinashaisse 081

21:27
Tultiin takaisin tänne. Katottiin Holmes NYC:tä (en tykkää) ja luettiin blogeja (ruudussa tämä, joka on yks mun lemppareista!)

päiväkuvinashaisse 087

Tämän jälkeen kamerasta alkoi loppua akku, joten unohdin koko kuvien ottamisen. Loppuillasta pari kaveria tuli kylään ja toi mulle iltapalaa eli euron juuston :D Lotta lähti ja minä lähin käymään ajelemassa poikien kanssa, takaisin kämpillä olin joskus lähempänä puoli kolmea.

2:28
Väsytti niin paljon että hyvä kun jaksoin meikit pestä. Flunssa vaivasi illasta entistä enemmän, joten nukkumaan oli ihan mahtava päästä. Sänky kutsui ja kellon laitoin soimaan klo 11 seuraavalle aamulle.

päiväkuvinashaisse 091 päiväkuvinashaisse 093

Oon niin klisee, että mulla on paita seinällä koristeena. Sorit, mutta eikö oo  kiva paita? Yks mun Helsingin ostoksista, joista voisin vääntää postausta, anyone interested? Okei no teen vaikkei oliskaan haha.

Heittäkää kommenttia! Mitä tykkäilette tän tyyppisistä postauksista?

5 kommenttia:

  1. Huippu postaus! Me like :) ja tee ihmeessä niistä ostoksista postaus hee. Rakastan ku sulla on niin hyviä nää kuvat, epistä. Alko tekkeen mieli irtokarkkejaki. Tulipa tunnepitoinen kommentti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti sohvi :--) hyvä että joku tykkää koska ite tykkäilen lukee tämmösii blogeista! tee säkin? ja ostospostaus heti ku oon hereillä päivänvalon aikaan haha :D voisin heittää turkkijututki siihen..

      Poista
    2. Hohoo, kuulostaa oikeestaan ihan kutkuttavalta ajatukselta. Se vaan, että arkena mun elämä ei oo kauheen tapahtumarikasta :D Do that! :)

      Poista
  2. kiva postaus ! oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista