14.1.2013

HELOU EVRIPADI

Meitsi on langoilla taas! Ei mitään hajua että kuinka kauan, mutta ainakin tällä hetkellä mulla on netti. Ei mitään tietoa kuinka luotettava tää yhteys on mutta tuntuupa ihanalta tsekkailla Facebookkia ja Bloggeria vähän isommalta ruudulta kuukauden tauon jälkeen...

Musta tuli tosiaan tuiralainen tuossa vähän ennen joulua ja oon vihdoin saanu elämää rullaamaan tässä osassa Oulua - viime viikolla sain sängyn lisäksi tänne valaisimia, tekstiilejä, hyllyjä ja ihan älyttömän paljon tarpeellisia ja vähemmän tarpeellisia astioita. Nyt tää näyttää läävän sijasta ihmisasumukselta, kiitos siitä kuuluu parille hyvälle ystävälle, jotka on purkanu mun laatikoita suurella innolla ja auttanu lajittelemaan turhaa kamaa roskiin. Jos tää nettiyhteys nyt pelittää jatkossakin, niin kuvia asunnosta ehkä jopa tällä viikolla! Eli stay tuned.

Tuon mun postaustauon aikana oon kehitelly omassa pienessä päässäni vaikka kuin hyvii juttui tänne, eli luvassa asuntokuvien lisäksi kuvia Turkista ja jonkinlaista koostetta viime vuodelta, täytyy tsekkailla millasia kuvatiedostoja tietokone on sisäänsä syöny. 

TURKKIJOULU 160

Kuten ylläolevasta kuvasta näkyy, tuttu feissi tällä puolen ruutua. Nyt alkaa järjetön kuvien läpikäynti ja muokkaus, haluun tänne nopeeta jotain julkasukelposta. So long.

PS. Täytin viime perjantaina 19, whoop whoop!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti